i saw you

Hej. hej.hej. tog mig på behandlingen och det var jätteskönt. kul att träffa och luncha med damerna mina. åkte till sjukhuset, där det jävlades som vanligt, och hela jag orkade inte. jag visse inte riktigt vad jag skulle ta mig till. så jag bad om hjälp, bad pappa rädda mig från mig själv och det gjorde han. följde med till Sävar och var där tills ikväll. vid kl 22 plockade angelina upp mig, så åkte vi in till stan och hade spelkväll hemma hos henne med Koffe och Mattias. Behövde verkligen den här kvällen, hade jätte roligt och mådde verkligen gott!! fast nu är det inte så bra längre, hehe.. men är tacksam för ikväll iallafall♥
måste tvinga mig i säng strax, imorgon är det skoterdemo i Bullmark som står på agendan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0