LÖRDAG

 
 
Tjeeenamittbena. I fredagsnatt log jag mer än vad jag gjort sammanlagt de senaste veckorna, min finaste fjärre svarade och kom med svaret: Jag är i Umeå. Fabiano, min lilla älskråtta, har flyttat till London men har varit och hälsat på här i några dagar så jag spenderade min lördagsdag med honom. Så jäkla underbart! Vi har känt varandra i 7 år, har våra up and downs, perioder då vi umgås och perioder då vi knappt pratar, men han har alltid haft mitt hjärta. Skönare grapp finns inte. längtar tills du kommer hem igen:(
 
 
När klockan strax slagit 16 var jag tvungen att stressa från Fabiano, hade ju planer med min bby på bilden ovan. For en sväng hem och plockade åt mig nödvändigheter inför kvällen/natten, sen åkte jag till henne. I en bubbla av stress lyckades vi göra oss snygga inför kvällens bravader och laga(ange) en superduper god middag! Vid kl 19 började människor sakta men säkert rulla in, var ju fest på G! Det blev en salig blandning, hade det riktigt trevligt och fick oss en massa goa skratt. Elisa och Jin var två fina gäster. Blev utgång senare under kvällen, jag & Elisa åkte tidgare under kvällen men de andra mötte upp oss senare. Dansade jävel med brudarna och hejjade på när grapparna+damerna körde armbrytning....haha.. Fick mig ett gott skratt åt allas håller-på-att-bajsa-på-mig-miner. Klockan slog 2 och vi styrde efterfeeeeest 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0