OTH

Goder kväller. Kunde inte fara på skoterdemot idag:( kom på att jag hade massvis med dokument att gå igenom.. viktiga dokument, så det var bara till att gilla läget. Vid kl 18 åkte jag till evie & gustav, där tovan också var. Det var nagelfix, paketöppning, dirty dancing, (danne kom) han & gustav jagade varandra med en vattenflaska... mys med katter, babbel och skratt. Ba en riktii mysarkväll helt enkelt. Var faktiskt väldans skönt att inte fara ut på någon krog och shejka rompah. Men jag åkte vidare till niclas vid halv 12, vi spelade poker och kollade one tree hill. Älsklings serien.. vi har planerat en till kväll med one tree hill + kladdkaka el. äpplepaj. Det kommer bli kung. Och han fick mig verkligen att le:) i bilen hem så dunkade vi pistvakt och han sjöng med ett stort leende på läpparna, så jävla charmig lillnisse :D OCH VET NI VAD???:D:D Han var i USA på en OTH-auktion och fick med sig hem, inget mindre än... the rivercourts basketkorg!!!! den har jag suttit och taffsat på ikväll. tycker det är hur ballt som helst haha. Mitt leende har nog aldrig varit större hahaha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0