när solen går ner

Goder kväller! Här är man heeeelt slut efter helgen. Efter flytten igår så var det bara direkt till Elisa, som var fin och bjöd på middag med efterrätt. Vi var tre tjejer som skulle äta tillsammans, men jag somnade och Angie var på fotboll. Elisa åt klockan 17, jag klockan 18 och Angie kl 19. Hahaha...Men vi åt iallafall efterrätt tillsammans. Sen var det sminkdags och musik poppandes ur högtalarna. Landade i Lokal's lokaler (hihihi) vid 22.30 och vi fick oss en super bra kväll!! Massa dans, skratt och s-v-e-t-t. Blev dansbattle och lite mer därtill. Hel gött! Vid kl 3 fick vi besök av en pojk som tyckte att vi var jätte tokiga med våra sexhistorier och galna skämt. He e ba så vi e liasom. Till slut lyckades vi skrämma iväg han och då vare bara till att hoppa i säng, kvällen slog sängdags kl 5. Var helt slut men min kropp bråkade och jag fick bara 1-2 timmas sömn, vaknade och kände något på magen.....det RANN svett!! seriöst. fresch man, fresch. Solen låg på och jag stekte nanting. Kände mig som Elisa, BACON!
Softade en stund innan vi gick ut på en liten promenad, jag åkte hem och har kämpat i lägenheten hela dagen. Roligt och ansträngande! Har så sjukt ont i axlarna. Men nu ser det faktiskt ganska bra ut här. Möblerna står på plats och jag har fått in en del i skåpen och klädkammaren. Fortsätter någon annan dag, för nu har det slagit kväll och jag ska snart fara till Joel för att bara ta det lugnt. Pus! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0