fläska tråkigt döh

hi kiddows! Haft en nådigt seg dag.... Låg i sängen tills tre, då en tjej kom förbi och hämtade bananlådor. Sjukt jäkla skönt att bli av med dem! Nu ekar det seriöst i lägenheten. Har tänkt fara med dem på tippen men kom på: döh. lägg ut dem på skänk/donera-sida. Alltid någon som vill ha. Klappat och klart, dem blev hämtade på en gång. Sen fläskade jag middag på MAX med mamma, Kent och Emiel. Tjejen gjorde fel i ordern vilket resulterade i dyrare nota så som kompensation gav hon oss fyra stora strips istället för mellan, två stora drickor och en dipp. Haha vi fettade jävel!!  Vi tog oss knappt igenom dörren på vägen ut. Ikväll har jag sussat i soffan och städat(som vanligt). Världens segaste kväll tror jag. Imorgon måste jag ut o göra saker!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0