this weekend

Bilder från i fredags.

Vankades kinabuffé och rockabilly i fredags (som jag tidigare nämnt), jag och lillebror blev medbjudna av Pappa och Kajsa. Jättekul! Killarna på scen var härliga, blev mycke skratt och en massa stoj. I lördags plockade mamma upp mig och så begav vi oss mot Sävar, där vi skulle ha familje-grillning med marängsviss till efterätt. woop woop! Jag tror att alla som var där blev mätta och belåtna. Lite lek med barna och gitarr innan mamma var snäll och skjutsade tebax mig och Peter till stan. Vi grubblade en stund innan vi bestämde oss för att följa med tjejerna på krogen. Hade tänkt oss en stund, men blev kvar till stängning haha! Det blev dans, skratt och pussar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0