VALBORG, I'M IN LOVE

Hi guys, I had an Amazing time last night!!! Både jag och Angelina hade taggat gårdagen till tusen och vi blev inte besvikna! Vi tog bilen till Sävar under dagen och åkte till vardera familjer, för att sen mötas upp på deras bakgård. Med båda familjerna samlade (minus pappa, Kajsa & Emil) så hade vi årets första grillning med super god efterrätt som Kia tillagat. När vi alla var samlade runt köksbordet med efterrätt i högsta runt så charmade Agnes alla våra hjärtan, hon gick bordet runt och sa: i love u. Gullehjärtat mitt!! Det blev en massa skratt och lek under dagen. När kvällen knackat på dörren så åkte jag och Angelina vidare till min lillebror som hade 18års-fest! 21 år och Nykterist...Kände inte riktigt att jag passade in haha. Men var rätt trevligt och roligt att se alla småttingar smutta på öl. Jag var i deras ålder alldeles nyligen, men känns länge sedan. Knasigt hur det kan vara. Klockan 23 blev vi upplockade av Kia och Leif som var rara och skjutsade in oss till stan, och det var inte med vilken bil som helst. Fin raggarbilen! Gjorde fin entré utanför Scharinska och eftersom att vi är vip på klubben, så fick vi gå före den alltför långa kön och även gratis. Haha! Inte helt fel;) Stämningen där inne var PERFEKT och lokalerna var fyllda med folk, var kring 400 stycken trodde vakterna. Victor var jätte bra på scen som vanligt och spelade grym musik! Vi var som tokiga på dansgolvet. Stod självklart längst fram, dansade och hoppade så jag var rädd att golvet skulle braka (skämtåsidooo) och stojjade. Kände mig hög när jag svängde på höfterna, blundande och slängde med håret! Haha. Hur bra som helst!! Valborgskvällen avslutades perfekt när jag somnade i min finas famn. Så himla fantastisk dag, kväll och natt. Tack alla mina bästa för en kung Valborg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0