wut wut wut

insta/getting ready.

Hi guys! Slappade hela dagen igår innan Veronica kom in genom dörren. I väntan på Elisa så sminkade vi oss och allt sånt där tjejigt tjaffs. Elisa kom och då startade förfesten. Vi tre brudar, behövs inte mer. Vi for på lokal och dansade loss. Musiken var dock inte alltför bra och jag blev less i väntan på något bra. DÄREMOT så svettades jag mer än vad jag nånsin gjort tror jag, jag var typ svettig PÅ armarna...hahaha... kände mig inge fresch:(:( Både jag och Elisa var tvungen att lufta mer än en gång haha....... Ba satt ni vet liksom. Jätte intressant info. Fast ne. Men varnar er bara, kom inte nära mig när jag gått loss på dansgolvet! Idag har jag och Veronica slappat jävel, kollat Tjenare Kungen och gäspat. Pappa och Kajsa har även varit förbi ett tag, varit snälla och hjälpt till med borrningen och bjudit på fika. Haha. Gästerna tar med fika...Jaja, gulliga är dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0