thrash

En vecka fylld av aktiviteter åt tjottahejti. Kurs, inspirerande möten och ett flertal träningstillfällen. Soffan har varit min bästa vän samt värsta fiende denna vecka. Börjar bli piggare men det står ändå inte rätt till alls. Däremot har jag klarat av att städa lite smått och pyssla vilket känns som en stor vinst. Förhoppningsvis fortsätter det i samma takt så att jag kanske klarar av att stå upprätt problemfritt i helgen, vankas Metal som jag absolut inte vill missa! Var länge sedan man stod inför scenen så det ska bli riktigt roligt att se bror lira gura, och skrika litt som han gör med jämna mellanrum. Måste nästan vara höjdpunkten av spelningen.
Så, håll tummarna med mig så kanske vi thrashar verket tillsammans! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0