160712

Lugnets tecken, tacksamhetens tecken. Tiden har svept förbi och jag har tappat koll på dagar. Samtidigt som det känns som om jag fortfarande är fast i förra veckan så har jag uppmärksammat de fina dagar som gått förbi. Vänskap och familj. Hade en fantastisk, mysig helg med familjen. Middagar, soffmys och fullt av bus med de två änglar som har mitt hjärta. Traktorer, hästar och så slängde vi in lite hoppborg där i slutet.
Igår var jag in till stan för ett sjukhusbesök, det var dags att lämna prover för att kolla alla värden och organ, väldigt smidigt att bara prutta lite blod ur armen så är det klart! Efteråt skulle jag besöka Angelina med sambo och titta in deras nya lägenhet. Det var en otroligt fin lägenhet och jag ska sparka mig själv i rumpe så att jag ser till att jag tar mig dit och hälsar på dem oftare. Hade det trevligt som vanligt med kackel och middag. Åkte hem mot kvällen för att fortsätta arbetet på katträdet. Upp tidigt imorse för att barnvakta, barnen var pigga och överallt, jag var trött och ingenstans, men vi ordnade lite soffmys innan vi hade mys ute på gräset, där även Emma mötte upp oss. Efter en stund gick jag hem för att sjunka in i en stunds vila innan det var dags för middag, för att därefter gå tillbaka till lilla familjen för att fira Lars som fyllde hela 32 år. Åren passerar, för mig är radarparet Emma och Lars fortfarande de ungdomar de var när de möttes. Fullt vuxna och bildat familj, men dem är ändå mina unga pajasar. Så kommer det alltid att vara. Japp. Snart ska jag släcka ner för att slockna, godnatt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0