160603

Vilken bra start på dagen! Fick mig en promenad i det fina vädret på väg till hälsocentralen. I vanliga fall så kickar socialfobin i sådana situationer, sitta och prata om hälsan med en främmande person. Jag blir tystlåten, flackande blick och räknar sekunderna tills det är över och jag därmed får fly därifrån. Men idag var annorlunda.. jag var öppen och social, tror nästan att jag kacklade på mer än henne! Jag var fullt avslappnad, drog skämt och gav genuina leenden. Jag var mig själv och jäklar vad skönt det kändes. Fick mig en riktig boost och gick därifrån med ett leende på mina läppar, helt enkelt nöjd med mig själv. Detta kanske inte är något särskilt för många andra, men för mig var det stort. Jag var inte rädd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0