160603

De senaste två dagarna har sett annorlunda ut. Jag har varit extra viljestark och gått emot min utmattning. Jag har velat sova ett flertal gånger under dessa dagar, men jag har kämpat emot och lyckats! Jag har inte sovit en enda minut dags-/kvällstid. Jag har inte heller spenderat alltför mycket tid framför tvn, än fast jag känner ett sådant stort behov av att ligga ner.
Jag har städat, övat på att sitta i solen och bara vara, stigit in i böckernas värld och mediterat. Korta promenader, påbörjat renovering av stegen och ett smått luffarslöjdsprojekt. Det känns bra i själen såhär i efterhand. Jag känner mig lugn, tacksam och faktiskt nöjd med mig själv. Nu skall jag alldeles strax försöka sova, imorgon vankas examensmiddag och på lördag blir det kalas samt examensceremoni för min kära syster. Ser verkligen framemot helgen, har en känsla av att den blir rofylld och ger massor med glädje! ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0