160617

Hellå, torsdagsnatten har infallit med dess mörker. Ovanligt med mörker senaste tiden, måste säga att det är väldigt härligt. Jag tycker om att flyta ut i mörkret, världen stannar upp och man bara är.
Ska alldeles strax göra min kudde sällskap, men tänkte titta förbi här en sväng, jag gör det inte alltför ofta.
Imorgon vankas en akuttid med läkare och efter det bär det av ner på stan. Ska luncha med mor tills våra magar sväller över och sedan ska jag kolla på kläder, så vi ser väl hur det går att prova kläder med den svullna kaggen! Väl hemma så blir det mest troligt filmkväll med syster, vilket lär bli lika så trevligt som det alltid är. Morgondagen känns påfrestande men har känslan av att det kommer att bli trippelt så givande som det kommer att bli tagande.
Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0