171009

I flera dagars tid har utmattningen slagit ut mig. Ständig huvudvärk och illamående, svårigheter att sova. Slår ut mig både fysiskt och psykiskt.. utmattad. Men jag glömmer inte bort att uppskatta livet och dess fina ögonblick.
Jag är tacksam för denna helg, en fin helg. Spenderad med mina nära, de som ger mitt hjärta lyster. Under fredagen bjöd far och Kajsa mig på middag, tacos med lövbiff, fantastiskt gott som vanligt. Mästerkocken, min far. Utslagna spenderade vi kvällen i soffan. Hann få lite saker gjorda på lördagen innan det vankades familjemiddag hos mor, åkte in med lilla familjen och mötte då upp även lillebror och min karl. Med en mysig familjemiddag i skenet av levande ljus, julstämning och ljuvlig mat på våra tallrikar så tror jag att vi alla hade det rätt så himla bra. Jag och karln avslutade helgen med en hel dag av söndagsmys.
Nu vankas en ny vecka, roliga planer och äntligen tillbaka till gymmet efter en tids förkylning. Nu kickar vi igång Oktober!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0