SUNDAY

 
 
Tjena mittbena! Igårkväll körde jag på en naturlig sminkning. Lite foundation, mascara och läppstift.      Och vad hittade jag på igårkväll? Jag var på dejt, det ni! Händer inte ofta men igår blev det av. Tänkte oss en fika eller någonting men det blev film och babbel. Klickade ganska fint. Stannade över där, låg och höll om varandra & pratade blandat med skratt hela natten. Jag blev nästan rädd för hur likasinnade vi var, det var precis som att hänga med sig själv. As knas, men kan lova att jag hade det roligt haha. Spenderade hela denna dag där också, i hans säng. OBS, med kläderna på haha. Höll om varandra, hade på instrumental musik, skrattade och snarkade emellanåt. Slappaste söndagen på länge, men även den mysigaste. Hihi, nu vet ni det. Även jag kan vara gullig med fjärilar i magen! xx
 
ps. Det bästa med allt, det var inte bara jag som petade han i näsan/munnen. Han petade mig i näsan!!!! Alla som känner mig väl, vet att that's evie-style hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0