JLT

 
Jag hade en så jäkla grym kväll igår! Vid 20snåret så startade vi bilen, rullandes ner mot Övik så spelade vi hög musik, skrattade och tjattrade på. Jag, Angie, Kia och Leif åkte ner till Brux för en kväll fylld av Rockabilly. Hank T Morris som förband och John Lindberg Trio på scen. JLT,,,förbaskat fina grappar det där! Har sett dem iallafall fem gånger nu och i Juli blir det av igen. Har det alltid så jäkla bra när dem står på scen. Det var jätte roligt att ha med Angie, första gången hon såg dem och jag tror hon hade det väldigt bra hon också. Igår så var jag varm, både själsligt och kroppsligt. Hjärtat mår fint av den underbara stämningen och kroppen svettas av all dans, haha. Jag är inte den som lyssnar på rockabilly annars, men mina fötter kan inte stå still när dessa grappar kör på. Ni som ej hört dem borde lyssna, John Lindberg Trio! Ni kan tacka mig för det fantastiska tipset sen, höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0