kevelinak fyll tjugoett

Den 14e april är ju ett förbaskat fint datum måste jag få yttra. 14 april 1992 kom lilla (feta) jag till världen. Jag var en jäkla fet liten bebis, tog ett tag att trycka ut. Men det blev ju någonting att minnas för morsan iallafall. Idag är jag fortfarande en knubbis men jag är ju lite längre åtminstone, tack och lov!! Spenderat dagen med min familj, hemma hos far. Det blev huuuur mycket tårta som helst...Pappa har mer än en halv hemma och jag har en hel i kylen, så om ni känner er sötsugna, slå mig en pling. Jag fick fina presenter av mina familjemedlemmar, bl.a. en cykel. En hypotetisk cykel, kan vi säga. Vi ska försöka hitta en fin, begagnad. Hur bra som helst! Eftersom att det var min födelsedag så fick jag välja middag, tacos såklart. Men huvva vilket manglande. Kakor, tårta och tacos. Jag skulle ha valt något lätt till middag, typ fil. Men nu ska vi vara optimistiska, jag har ju ätit för en hel vecka iallafall! Ingenting avslutar en dag så bra som lite städning och filmtittande. Så det var min dag. Justia, HAFT EN HUR JÄVLA BRA HELG SOM HELST! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0