we can learn to love again

Den finaste gåva de kunde ge mig är leendet de gav mig. Leendet mina läppar bar hela kvällen och natten, leendet mitt hjärta ännu bär. Jag hade inte anat någonting, men mina fina tjejer hade samlats igårkväll och anordnat en överraskningsfest för lilla mig. Angelina, Elisabeth, Sofia och Veronica. Även Koffe en stund. Jag vet att min tereaput kommer att förstå hur mycket detta betyder för mig, men jag tror aldrig att mina tjejer kommer att förstå hur tacksam och glädjefylld jag är för denna fina gest. Att ni gjorde det här för min skull, jag älskar er. Jag hade en så otroligt fin kväll, fick jättefina och betydelsefulla paket (ni är så underbara!), skrattade massvis och senare under kvällen intog vi krogens dansgolv och dansade natten lång. ♥♥♥
 
Finaste Veronica var som sagt också med, men hon var för snygg för att fastna på bild ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0