en liten lill_lördag_kväll

På båten i somras.
Hej alla fin fisar. Var på sjukhuset igår och träffade bästa, sen gjorde jag min kropp brunare och mina tänder vitare. lite onsdagslyx med angie. Vid kl 20 kom konstapel Vera och Sasso till mig. Vi fnizzade tills klockan slagit kväll och det var dags för krogen. Femman hade nämligen premiär med onsdagsöppet och en sammanslagning med o'learys, så vi for dit och kollade läget. Kändes jätte konstigt att vara på femman, man börjar känna sig gammal.. Men träffade på lite vänner och det blev massvis med skratt. Vi var några vänner som manglade in oss i en taxi, köpte fyllekäk och styrde en liten efterfest. Lite spel, öl, film, prat, mys och skratt. Tack för en fin kväll: ).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0