fre-lör

Hejskipejski! I fredagskväll så förade jag med Tove och E2, innan vi begav oss till lokal. Även Joel mötte upp oss där. Hade jätte roligt varvat med åååångest... En person jag inte har ork eller lust till att träffa just nu var där.  Fel person, fel tillfälle. Sen var det en random snubbe som taffsade på mig, så jag knuffade till han så hela hans grabbgäng blev arga på mig. Hehe..woops. Men jag tar hellre ett slag än skit från sliskiga killar. Sov hemma och klev upp vid tio på lördagen. Dags att flytta för FEMTE gången på ETT år. (less hehe). Men fick hjälp av pappa, Elisa, Angie och Linnea. Tack så jätte mycket. Fick åka runt till tre olika lägenheter för att hämta mina saker..haha. lite utspritt. Sen var jag, pappa och Elisa med om en jätte komisk grejj som jag inte behöver dela med mig av hehe, men var ändå tvungen att säga A utan B. En stålpinne rakt ut kan ja säg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför har du flyttat så många gånger? o hur har du hittat lägenheter så snabbt?

Svar: Mars förra året blev jag Sambo med min pojkvän men vi gick skilda vägar, flyttade hem igen och flyttade sedan till en foster familj. Sedan flyttade jag till min förra lägenhet i väntan på den jag nu har flyttat till. Stått i kö i några månader.
makethedayscount.blogg.se

2013-03-24 @ 23:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0