hay hoy

Tjenamossen Gossen! Igår var jag i sävar en sväng, hämtade ut paket på posten, käka middag hos far och hälsade på syster med familj. Pussade på mina älskade barn. Stressade in till stan igen och hann med att förfesta i cirkus 30min innan jag åkte till krogen och mötte upp Veronica. Det var helt tooooomt!! Men någon timme senare var det nästan alltför mycket folk, haha. som vanligt. Men angie och linnea mötte upp oss lite senare, vi dansade och skrattade. Flummade rejält! Idag har jag varit på 18-årskalas hos min kussenin Felicia, grattis stumpan!! Tiden bara galopperar förbi...jag känner mig fortfarande som 16. Men jag mumsa iallafall megamycke tårta och nu ska jag bara slappa resten av kvällen med Joel. Hoppas alla får en fin lördag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0