i just shot a man down

Hejhopp, är du en stropp? Då kan du gå, hejdå.
Gjorde en makeup med olika nyanser av blått, lila, vitt och rosa. Skulle fota men ni ser ju hur bra jag lyckades.. Blev suddiga och alltför ljusa bilder. Men så blitt he ibland! Jag åkte hem till Angie och Linnea vid klockan fyra, softaliserade lite innan det ramla in fler tjejer. Blev hudvårdsklass med MK, mysmys. Jag kollade bara på eftersom att jag själv är kollega till hon som höll i klassen. Dock var jag med på Satin Hands och lyxade till det. Ikväll har jag diskat (som en tok...), städat, packat, tränat och sett film. Gosat ner med Cry Baby! Johnny är ju förbaskat stilig i filmen. Nu ska jag göra lite benövningar innan jag kryper till kojjs, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0