LÖVEN

Tjabbatjenahallå! Onsdagen rullade på. Träffade min läkare och fick saker gjorda. Mediciner och papper ordnade. Myste i läggan ett tag innan jag följde med pappa till Sävar för att hämta ut paket på posten. Hann vara i Sävar i cirkus tio minuter innan jag och Lars åkte in till donken för att käka middag, tack för gomaten:). Sen mötte vi upp Emil och Joel för att mangla in oss i klacken på Björklöven-Huddinge matchen. Hela publiken vart som tokiga sista minutrarna. Björklöven vann!! Det var Joels FÖRSTA hockeymatch, fast han vart lite uttråkad hihi. Träffade Elisafisa också. Efter matchen åkte jag hem till S&V, hann sitta en liten stund innan vi for hem till grapparna bus och förade. Vid klockan tolv skulle vi på Olles, men jag bangade och åkte hem till Joel igen för lite kortspel och sömn. Är man trötter så är man. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0