monday-tuesday

 
 Hello there! Igår fullgjordes planerna, jag skrev kontrakt på en ny lägenhet. Besviken på hur den ser ut och är
mycket mer förtjust i min nuvarande men situationen är knepig och jag tror det blir bäst såhär.. Jag och mor for iallafall en sväng förbi och lämnade lite lådor, vi blev bemötta av damm.... Ingen utstädning där inte. jävla skit. Jaja.. Vi svor lite över det innan vi åkte till frasses och käka middag. Sen var hon snäll och skjutsa mig till Joel. Vi hade softarkväll. Det blev UNO, fika och serier. Vi lyckades somna vid tolv/ett men båda vaknade vid kl tre. Sjukt onödigt om jag får säga det själv. Men idag var han fin och gjorde chokladpancakes igen. Vi åt det med banan, chokladsås och hallonsylt. Kändes mer som dessert än lunch, men gott vare!!  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0