saturday

Somnade cirkus 06.30, vaknade 08.20.....diggade min sömnsrytm. diggade mitt illamående. diggade mitt liv. fast Nä. Vandrade ner till angie igen där jag möttes av två sovandes filurer, så jag la mig ner i soffan, i ett x antal timmar tills linnea dök upp. Vi fixade nödvändigheter inför kvällen och käk på MAX. ja, vi fläska jävel.  Det blev slapp/förfest/dans/spy/youtube/allt innan vi åkte vidare till Allstar. Mötte upp männschen och det blev dans, fnitter och skålar. Klockan slog natt och jag mötte upp vilhelminagrapparna på bussen för att fortsätta natten hos andreas. Vi sov 6 stycken i ett studentRUM, helvetet vad slitet....men fan vad förvånad jag blev över hur pigga pöjkarna var dagen efter. Jag, som nykterist, ville bara dra täcket över huvudet...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0