stop takin'

Efter gårdagens föreställning så följde jag papi till Sävar en stund. Sen blev jag och mina syskon bjudna på Eurasia av mamma, tack! Så hiskla gött det ba kan bli. Jag har aldrig manglat så mycket som jag gjorde igår. Åt upp all min mat, åt det emiel lämnade och typ två friterade kycklingklumpar. Men jag spydde ej!! DET NI. däremot såg jag väldigt gravid ut.....Somnade på Angies soffa. Cirkus tre timmar senare så blev det film och nybakad banankaka som Vic gjort. Värra lyxen. Idag har jag hängt med tre bakfulla grappar, innan mor min plockade upp mig och tog mig med till Sävar. Ska nämligen till vårdcentralen här imorgonbitti så passade på att sussa här ikväll. Och ville bara dela med mig av att denna dag har varit totalt värdelös. Jag vill inte gråta just nu, men det är precis vad jag gör. Självklart skulle det som jag var så jävla rädd för hända. Idiot. Jag vill låtsas som om ingenting, att det inte har någon betydelse men mina känslor bankar på och även om jag inte öppnar dörren för dem så smiter de in genom springorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0