soon a new month

Har kommit in i en lite sämre period gällande rutiner. Vänt på dygnet fullständigt, blir många eftermiddagstupplurer då jag är helt utmattad, de få matrutiner jag har är löjliga. Jag känner att jag ger mig en semester denna vecka. Släppa stressen över hur min vardag ser ut för tillfället, bara låta det vara. 
Jag har aldrig haft något nyårslöfte, men just nyårsdagen är en rätt så bra dag för en nystart och jag ska lägga fokus på mina sömn- och matrutiner. Heja mig! Det kommer att lösa sig.
Jag kommer att vara i stort behov av rutiner inom närmsta framtid. I Januari kommer jag att börja i en silversmideskurs, superspännande, verkligen något att se framemot! Jag ska även haka på Umeå Sameförening och som vanligt gå på sjukhuset 2-3 gånger i veckan. Även lägga tid och energi för att flitigt använda mitt gymkort. Så skönhetssömn och icke kurrande mage skulle vara pricken över i:et.
Nu är det snart dags för sängn, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0