friday

God kväll.
Ännu en vecka har passerat, helgen har just börjat. Min själ lider och jag vet inte riktigt hur jag ska läka den, men jag försöker. Jag har inga planer på att ge upp, det är bara att kämpa på.
Trodde jag skulle vara isolerad ensam i min lägenhet idag, har en stark tillfällig rädsla inför att vara ensam, det sämre måendet blir intensivare när jag inte har något annat som tjyvar av min uppmärksamhet. Men dagen bjöd på en ljus eftermiddag med kärlek och många skratt. Följde med syster och svåger, handlade lite innan vi hämtade barna från föris. Vi tjejer tog en promenad hem, medans grabbarna åkte bil. Väl hemma så började Emma med kvällens middag medan jag, svåger och barna lekte ute på gårn i det fina vårvädret. Så molnen skingrades för mig, jag fick min egna solskenshistoria denna eftermiddag 🌞❤
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0