lurda

 
hejsan hoppsan på er denna lördagskväll, eller ja, klockan har slagit över till natt. 
Tacksam för dagar som dessa. Vaknade och vred upp persiennerna, strålande sol och ett x antal plusgrader. Kladda på lite smink, borsta tänderna och dra på sig något som skymmer den nakna kroppen. Sedan bar det av ut, mötte upp mellansyster Erica på stan för att ta en stadstur i det vackra vädret innan vi fortsatte mot Burmans för att träffa Sofia Jannok. Denna fantastiska, starka och talangfulla samejänta hade idag release för hennes nya skiva och bjöd på några låtar live. Kraftfull upplevelse och då hon är en av Ericas största idoler så fick jag se min syster skina av glädje, det är inte pjåkigt det inte. Efter en toppendag med Erica så bar det av hemåt, blev bjuden till middag hos far och Kajsa, hemmagjorda fiskpinnar med hemmagjord remouladsås, det är inte fy skam det inte.
Ikväll fick jag besök av storasyster, Emma. Vi fick oss en mysig lördagskväll med film och härliga samtal med goda skratt. Jag är så lyckligt lottad som fått växa upp med syskon, vad skulle jag göra utan dem ♡
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0