2016

Gokväll! 
Klockan har slagit 2016 och här står vi alla med våra nyårslöften. Jag har aldrig tidigare haft ett nyårslöfte, men just nu så är jag inne i en period där jag insett att jag inte får låta min levnadstillvaro fortgå, att jag måste förändra den ur ett både hälsosamt perspektiv men även för att stärka självkänsla, samt sjävförtroende. 
Handen på hjärtat, min motivation är inte så stark som jag helst velat, men nånting inom mig brinner för detta och jag hoppas att under tidens gång den lågan slår upp till en eldsvåda! 
Så detta kanske är mitt nyårlöfte » Att ta mitt ansvar och ta hand om mig. Ur alla perspektiv.
 
Ja, varför inte? God fortsättning! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0