x

Jag vill helst inte klaga, gnälla eller hänga läpp. Men jag behöver få ur mig, att jag är så fruktansvärt LESS.
Jag har vardagliga besvär med illamående, trötthet, yrsel och värk men de senaste 2-3 veckorna har varit så otroligt ihärdiga att dem bryter ner mig mentalt. 
Jag känner ett sådant starkt behov av att sova, men kroppen vägrar. Den är så pass utmattad och stressad att den inte kan falla in i drömläge.
Jag ligger i min säng, vrider och vänder. Spänningsvärken gör att det känns som att någon ständigt försöker strypa mig inifrån, jag får andan slagen ur mig via kramp i mitt bröst, stressen som hälsar på och viskar till mig: Ge upp.
Jag vill somna, för jag vill inte gå igenom ännu en misslyckad morgondag. 
have faith

Kommentarer
Postat av: Angie

Måste boka tid hos nån läkare. Jag hade för 1 månad sen så att jag inte kunde sova. Låg vaken i flera timmar och allt bara snurrade omkring i huvet på mig. Hjälper det inte om du får imovan? Ställa till sömnryttmen igen.❤️

2016-01-28 @ 19:05:27
Postat av: Anonym

Har imovane och melatonin, som man till och med måste ansöka licens om.. Blir så less, går ju inte alls att skapa rutiner när det är såhär.

2016-01-28 @ 23:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0