160719

En ny vecka har startat, inleddes med en bilresa till Åsele. Var en trevlig dag med gott sällskap och blandat väder, regn och sol vartannat. Hade inte tänkt handla mer än ballonger till barnen, men fann så fina träskulpturer i form av katter att jag inte kunde låta bli. Nu bor dem i mitt vardagsrum.
Allt var bra idag, förutom värken. Värk i låren och fötter, men det var inget jämfört med värken i axlarna och ryggen. När värken spritt sig över hela ryggen rör den sig framåt om bröstkorgen och fortsätter på framsidan, ett tryck och ett dunkande i revbenen. Jag har accepterat det faktum att jag har värk, men jag känner avsky mot den jag kan bli på grund av den. Jag kan snäsa åt vem som helst, irriterar mig på minsta ting och beter mig nästan som om jag söker bråk. Så känns det i alla fall, och jag hatar att vara den personen. I samma sekund som beteendet pågår så skäms jag och blir ledsen för att jag beter mig så otrevligt mot människor som inte gjort sig förtjänta av det, men jag kan ändå inte stoppa det, det kommer som på en ren reflex. Ja, till alla gr8 people in my life, ber om ursäkt att jag är så snäsig av mig ibland. Snäääässs snääs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0