x

Helgen lider mot sitt slut, avslutar med en hög dos sömn och ett inköp av nödvändigheter. Mycket på listan till min lilla herre, som flyttar hem till mig i Augusti, är nu avklarade. Det blev en del kronor men jag spenderar mer än gärna mina pengar på honom, har inte träffat honom ännu men han har mitt hjärta i sin lilla tass.
Har för övrigt haft en väldigt fin helg med vänner och familj. Hade inte alltför stora planer i fredags, ligga och dra mig i soffan, kanske hälsa på far med mö. Lite oplanerat mötte jag upp min svåger med mamma för att handla, sedan blev jag inbjuden till middag med dem och barna. Jättetrevlig middag, medans dem tillagade maten i köket så var jag ute på gården med barnen. När vi väl ätit blev det mycket prat och skratt, tror nästan att vi vuxna hade roligare än barna haha. Körde en minneslek där vid bordet, en sådan mindfuck så man garva varje gång och förundrades över hur tokigt kortminnet kan vara. Vet inte huuuur mycket jordgubbar som gick åt till efterrätten men vi åt och åt och åt... tills vi sist sjönk ner i soffan. Farmor till barna åkte hem, därefter nattade jag och svåger barna. Jag sprang hem för att hämta lite saker som behövs för en fettokväll, haha. Blev filmkväll och dokumentärer med svågern. Lördagen blev lite stressig, mest på grund av att jag sov så förbaskat länge. Men då är det bara att acceptera läget och lägga i rejserväxeln! Satt barnvakt till änglarna, blev många barnvisor och spindelklipp på youtube. När deras päron kom hem var det dags för mig att åka vidare, ner till stugan med familj och vänner. Det blev att grilla hamburgare och mysa med en öl till hands. Lite föris till wheels helt enkelt. Jag vinkade dock av dem lite senare under kvällen för att åka in mot stan för att möta upp en vän. Tanken var att vi skulle bege oss till centrum senare under kvällen men vi blev kvar hemma. Träffade grannarna som vi spelade kubb och sjöng med, så vi fick en väldigt trevlig lördagskväll, än om jag blev otroligt sliten där mot slutet.  Bästa gänget kom och hämtade mig med buicken inför hemgång, så jag hann med en liten runda med bilen. Jag tackar för en fin helg, spenderad med fina och så jäkla roliga människor, och jag tackar min mamma som var gullig och tog hand om mig där i slutet. Haha. Bör dra mig till sängs snart, men vi får se hur det går, har ju som sovit nästintill hela dagen. Hursom, än om det blir nu eller om 3 timmar, så säger jag sweet dreams.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0