160527

Här ligger jag ihopkurad som en stressboll, invirad i min onepiece och gosar ner huvudet i kudden. En funktionell position i soffan framför criminal minds. Huvudet dunkar, magens innehåll vill komma upp och ryggen värker. Så ser varje kväll ut. Hade en träff på sjukhuset idag, angående annat, och när jag nämnde detta så ville personen ifråga be om min tillåtelse att kontakta akutläkare, hon ville se provsvar på organ och blodprover. Men jag är alltför van vid att må såhär och alltför van vid att nekas hjälp, att mitt mående tas som en illusion. Så, tills jag svimmar på plats så flummar jag på.
Men just denna kväll har det varit enormt påfrestande på grund av att jag känner mig stressad, har saker och ting jag behövt göra innan imorgonbitti men även när jag ligger ner känner jag mig svimfärdig. Så bajs på detta, har en rolig dag att se framemot men är rädd för att missa allt på grund av kroppens envishet. Men jag får helt enkelt visa för kroppen imorgon att det är JAG som bestämmer över den, inte tvärtom. Nu ska jag se klart criminal minds och sedan tvinga mig i säng. Somnar med stress och oro inför morgondagen, men även förväntansfull och taggad till topp. 😴👍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0