x

Inatt insåg jag den omedvetna förändring som har skett hos mig sedan jag flyttade tillbaka till Umeå i höstas. Någonstans längs vägen la jag mig själv och mina behov i skymundan, vilket resulterade i avsaknad av glädje och lättsamhet. Jag blev någon annan. En frukansvärt tråkig och utmattad person, min personlighet har hamnat på sparlåga. Det är tråkigt att jag lät det pågå under så lång tid och att jag inte riktigt insett hur pass mycket jag tappat av mig själv förns nu. Jag vet att min personliga utveckling har tagit en paus sedan jag kom tillbaka, men jag såg inte att även min personlighet las på hyllan. Jag ska försöka framhäva min personlighet mer, mest för min egen skull men även för att visa att jag fortfarande finns. Jag finns härinne, men på något vis behöver jag bryta ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0