170417

Jag stod och tittade ut genom fönstret, reflekterade över min tid här på jorden och mig själv i överlag. Jag är inte längre en tonåring. 
Jag fyllde tjugofem år i fredags, det gör mig rädd att jag ännu inte bildat familj eller påbörjat en karriär men min födelsedag blev hur som helst helt underbar. Omringad av släkt och vänner så blev det en hel del kakor, smörgåstårta, fina pratstunder och toppen presenter. Den bästa gåvan är dock inte materiell, den bästa gåvan är DEM. Jag är verkligen tacksam för de som står mig nära och det betyder mycket att de ville fira mig och min födelse. Så jag tackar för en fantastisk födelsedag med vänner och familj, kalas och fest. Ser framemot ett helt år till med er❤🎉
Påskhelgen fortsatte med familjemiddag hos mamma och sen har jag varvat sömn med serier. Ska snart färga mina vita, graciösa hårstrån och lära mig mer om tantlivet 😘  Gnajt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0