170202

Jag är ute längs vägarna, passerar land och riken. En spontantripp runtom i världen med vänner. Landade i tisdags i Amsterdam, nu åker jag genom Belgien och Frankrike därefter, påväg mot ännu ett nytt land. Jag behöver denna spontanitet, än fast den väcker stressen inom mig. Men jag sitter nu i en buss för en lång tur, med lurarna på sveper vi förbi  nattens mörker. Det väcks mer inom mig. En vilja som varit i dvala. Jag känner mig hoppfull och redo att anta världen. Jag känner en motivation till att verkligen, verkligen försöka. En riktigt viljestark känsla. Jag känner glädje inför att anta nya utmaningar. Jag är evigt tacksam om denna känsla finns kvar när jag återvänder till Sverige. Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0