170228

Detta år startades ostabilt. Mina perioder svänger snabbt och jag hinner inte riktigt få ett stabilt fotfäste innan det vänder återigen. Det ändras över en natt. Jag kan vara på bättringsvägen tre dagar i sträck. Jag har matlust, vill utsätta mig för situationer som både är utmanande och glädjefrämjande. Ler mer. Sen kommer den natt som vänder allt, jag byts ut från att vara jag till ett ångestfyllt skal. Håller mig inomhus och tynar bort. Jag vill kunna bryta denna onda cirkeln, för den gör det så svårt för att kunna ta sig framåt. Jag står still och stampar på en och samma plats. Varken framåt eller bakåt. Den hämmar min personliga utveckling och jag törstar efter utveckling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0